19 mei 2016 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu 19 mei 2016 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu

19 mei 2016

Door: Elske

Blijf op de hoogte en volg Elske

19 Mei 2016 | Nederland, Emmen

Vandaag was al de derde dag van mijn stage bij de wereldklas op AOC Terra te Emmen. Ik had een project met mijn stagebegeleider bedacht, namelijk om de leerlingen te interviewen over hun toekomstdromen.Dit heb ik o.a. gedaan tjdens de diverse lessen Nederlands, en ik heb daarna meteen de interviews afgemaakt. Ik ben van plan ze aan de leerlingen te geven op vrijdag. Verder was er vandaag ook Engels, en in deze les ben ik met twee leerlingen bezig geweest met een leestoets, de leestoets van het eindexamen Engels 2016. Deze leerlingen heb ik ondersteund door de vragen vanuit het Nederlands te vertalen, en dat ging prima. Wat opvalt bij de interviews is dat sommige leerlingen erg moet sturen en het zijn ook deze leerlingen die het beantwoorden van de vragen moeilijker vinden. Ik heb alleen met de aanwezige leerlingen een individueel interview gehad aangezien niet iedereen er was.
Er waren ook twee nieuwe leerlingen uit Syrië bij vandaag en dat was leuk. Het lijkt mij zo spannend en eng om vanuit een heel ander land en uit een hele andere cultuur te komen en opeens weer op school te zitten en te leren. Bij de interviews merk je soms wel de verschillen en dat kan best heftig zijn.
Ik had ook een evaluatie met mijn stagebegeleider en dat was eigenlijk een prima gesprek, en ik ben tevreden met de feedback. Morgen is de laatste dag dan is het alweer over!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmen

Emmen

AOC Terra Emmen

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2016

Conclusie stage

20 Mei 2016

20 mei 2016

19 Mei 2016

19 mei 2016

18 Mei 2016

18 mei 2016

17 Mei 2016

17 mei 2016
Elske

Verslag stage AOC Terra Emmen (week 20 2016)

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 1163

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 20 Mei 2016

Emmen

Landen bezocht: