20 mei 2016 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu 20 mei 2016 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Elske - WaarBenJij.nu

20 mei 2016

Door: Elske

Blijf op de hoogte en volg Elske

20 Mei 2016 | Nederland, Emmen

Vandaag was alweer de laatste stage dag in de wereldklas! We begonnen zoals gewoonlijk weer om 08:30 en de eerste les was wiskunde. Normaal is er twee uur wiskunde per week maar omdat de leraar gister er niet kon zijn, was er deze week maar een uur wiskunde. Tijdens wiskunde heb ik diverse leerlingen geholpen. Na de pauze ( en tevens de kantinedienst), was er nog twee uur les, twee uur Engels. Tijdens deze twee uren ben ik samen met twee leerlingen verdergegaan met de leestoets, en het tweede uur hebben we een film gekeken. Vlak voor het einde van de les heb ik stroopwafels uitgedeeld, en dit viel in de smaak. Nadat de les officieel was afgelopen, ben ik zelfstandig bezig geweest met het typen van dit verslag, het maken van schema's en een evaluatie schrijven. Kortom, het was een leuke week.